Volgers

26 juli 2006

Dikke Toeter


Deze LO is iets minder recent dan de vorige, maar ik wilde hem toch zeker even laten zien. De foto's op deze Lo zijn gemaakt tijdens een fotoshoot voor het tijdschrift Flair. Daar heb ik ingestaan met mijn dikke buik. Vreselijk leuk om een keer mee te maken, en gelijk een prachtig aandenken aan een heel dierbare tijd! Deze foto's moesten natuurlijk gescrapt worden.

De Lo heb ik bewust vrij rustig gehouden, misschien vinden sommigen het wat kaal, maar ik vond het juist wel mooi zo. De journal heb ik met de hand geschreven om de LO nog persoonlijker te maken.

Ook leuk om te weten: de bloemen die ik heb gebruikt op deze pagina komen uit een SWAP op een van de vele forums die er zijn op scrapbookgebied.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie LO Tessa.

Ben erg slecht in blogs bijhouden, dus vandaar mijn late reactie.
Ik houd zelf erg van een rustige layout, vind een LO snel te druk, dus voor mij is deze perfect.

Groetjes
Marrigje