Volgers

26 juli 2006

Mijn eerste weblog-post

Nou, mijn eerste weblog-post. Vanaf vandaag is de Tessa Tegendraads weblog dus een feit. Wat je kan verwachten?

Voornamelijk zal deze weblog gaan over scrapbooking, want ja da's natuurlijk mijn grote hobby én mijn werk. Ik heb namelijk van mijn hobby mijn werk gemaakt (al voelt het nog steeds als hobby en ik vind het dan ook bijzonder vreemd om het over mijn "werk" te hebben...).
Ik geef diverse cursussen, workshops en crops op scrapbookgebied én ik geb een online winkel in scrapbookmaterialen.

Wil je meer weten over wat ik zoal doe als Tessa Tegendraads, kijk dan eens op www.tessategendraads.nl , dat is mijn website.

Ik wens je veel plezier met het lezen van mijn blog, voel je vrij om feedback achter te laten en wie weet nog tot ziens? :-)

Groetjes van Tessa

5 opmerkingen:

Anoniem zei

nou zeg...laat ik nu de eerste zijn die hier 'commentaar' geeft,haha...
Ik hoop dat jij, en anderen natuurlijk :-)...veel plezier beleven aan je weblog.Misschien dat ik nog eens langswip.

Groetjes,Marian

Anoniem zei

Nou Tessa het ziet er erg leuk uit hoor!
Ik hoop dat er nog veel mooie lo van je op je blog komen te staan
gr -ilse- van de scrapbooksisters.

Anoniem zei

leuke blog :)

grz,

Syl (van scrapaholic)

Anoniem zei

Hallo Tessa,
De eerste keer dat ik op je log aan het lezen was kon ik de foto's niet zien. Nu ben ik blij dat ik ze wel heb gezien, ze zijn erg mooi!!
En nog bedankt voor je bezoekje op mijn web-log ;)
groetjes Angelique

Anoniem zei

He Tessa, leuk dat je een weblog begonnen bent!!! Kom ook eens een kijkje nemen bij mij: http://juftal.web-log.nl