Volgers

21 augustus 2006

Erwtjes...


Sanne is gék op eten... onder één voorwaarde: dat ze het zelf mag doen. Tsja, dan krijg je dus zulke foto's. Op deze foto's is het eigenlijk spinazie hoor wat zo over d'r hele koppie verspreidt zit, maar ik vond de erwtjes embellishment zó leuk, zonde om hem niet te gebruiken. Van deze foto heb ik trouwens ook een rode versie, met bietjes, misschien dat ik die ook nog scrap: dan hebben we een leuke spread.


Het papier komt uit de "oud papierbak"... daar bedoel ik mee de grote grabbelbak uit het crophok. Volgens mij van DCWV, het is in elk geval géén recente lijn. Verder wat fibers uit een swap en de tags heb ik gekregen op de landgoedfair, de embellishment is van Laser Completes en komt uit eigen winkel... (ja wie appelen vaart, die appelen eet nietwaar? Of liever in dit geval, erwtjes)

De LO heb ik ook lekker simpel gehouden: een goed voorbeeld voor de beginners straks op de cursussen die in september weer van start gaan!

Geen opmerkingen: