Volgers

14 december 2006

Femke's eerste kerst



Dit is zo'n Lay Out waarbij van alles misging:
bij het maken van de ribbon-border om de foto heen viel mijn stukje dubbelzijdig tape OP de foto, natuurlijk terwijl er al stukken vastzaten... resultaat een mooie witte streep op e foto, gelukkig print ik zelf mijn foto's dus dan maar een nieuwe eroverheen (oude loshalen was een probleem: het DZ-tape zat er dus al deels overheen). Daarna bleek dat ik door alle gedoe niet helemaal récht meer gegaan ben, dus alles zit een beetje scheef, maar ja het is handwerk nietwaar :-)

Tot slot had ik problemen met de pailletjes, die wilden ook weer niet vast. En het op de weblog krijgen van de LO ging ook nog niet zonder slag of stoot....

Papier van K&Company uit de kerstlijn en Basic Grey uit de Urban Couture lijn. Lint uit en Swap. Beertje van de Boeren Bond. Pailletjes van Artemio.

2 opmerkingen:

teroesch's leventje zei

Je gaat lekker wat een gave LO's heb je gemaakt in de laatste dagen.

Anoniem zei

Haha, ondanks al die pech is het toch een leuke LO geworden...!!

Groetjes,
Marga