Volgers

24 februari 2007

Elsie Challenge #14: Design with White Cardstock


Na weken geen inspiratie, zin, tijd en rust te hebben gehad. Heb ik er vanavond weer even lekker voor gezeten om een LO-tje in elkaar te draaien. Moeilijk is dat: opstarten na zo'n periode stilte. Vandaag dat ik het Elsie boek er even bijgehaald had voor wat inspiratie. Ik heb gekozen voor Challenge #14: met wit cardstock aan de slag. En zie hier het resultaat.

Kon ik mooi die leuke splitpennetjes, bloemetjes en lettertjes gebruiken van Queen & Co die ik vandaag op de LenteCrea gescoord had bij Scrappen doe je Zo .
Verder gebruikt: wit cardstock (of course!) Grote Monogram van Making Memories, lint uit eigen voorraad, een kadertje van Basic Grey en een pen om te schrijven/ tekenen. En roze nietjes van de Hema.

De Lentecrea is trouwens morgen ook nog in de Rijshal in Arnhem, dus heb je nergens zin in, met dit vieze weer, kom dan lekker naar Arnhem: dáár is het heel gezellig en er is genoeg leuks te doen en te zien (en te koop ;-) )

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Tessa - gorgeous LO and beautiful photo's :)