Volgers

25 mei 2007

Jarno en Melania

Jarno en Melania zijn alweer bijna 2 jaar geleden getrouwd. Het was een prachtige dag waar ik heel leuke herinneringen aan heb en ik wilde zó graag een foto scrappen van hun bruiloft. Dus heb ik afgelopen winter een foto van Melania gekregen en nu met dat geweldige nieuwe papier van K&Company kwam ook de inspiratie!

De bloemen zijn van Artemio, de bling-bling brads zijn shimmer brads van Making Memories. Het papier komt uit de wedding paper pad, dubble sides paper en is van K&Company, een super blok, met 36 vellen dubbelzijgig papier : je kan dus aan twee zijden van een vel gebruiken en dat is super, want zo kan je op een LO veel soorten designs verwerken, zonder dat je een enorme hoeveelheid vellen "aansnijdt". De bloem op de pagina is uit een van de vellen van het blok gesneden en ook de TAG is gemaakt met het papier uit het blok.

De tekst op de tag is geschreven met beulp van een lettermal vn Rotring, die vroeger gebruikt werd door technish tekenaars (voor het Autocad tijdperk, toen er nog getekend werd met behulp van mallen). Je ziet deze mallen nogal eens voorbij komen op de rommelmarkt of kringloopwinkel: bij het scrappen komen ze goed van pas. Omdat er een dun puntje in de mal past, heb ik de tekst geschreven met een pen/stift van LePlume: deze hebben een lekker dunne punt en zijn er in leuke kleurtjes!


1 opmerking:

saffiertje zei

Hoi Tessa,

Echt super die Lo! Inderdaad een leuk moment, trouwfoto's scrappen....denk er hard over een aantaal van onze foto's eens extra af te drukken en een mini album van te maken als ik deze lo zie!!!!
bedankt voor je berichtje op mijn blog. Digitaal scrappen is echt niet moeilijk. Ik gebruik gewoon Microsoft picture it. En dan is het gewoon een kwestie van een aantal digi kits te down loaden van internet en laag voor laag aan te brengen....echt een keer proberen joh!

Je heb echt weer heel wat leuke dingen gemaakt!