Volgers

03 november 2008

Tessa Tegendraads gaat haar deuren sluiten

Tessa Tegendraads gaat haar deuren sluiten

Zo klein als we begonnen zijn zo’n 4 jaar geleden, zo boven ons hoofd is alles uitgegroeid. Letterlijk, een uit de hand gelopen hobby. Het harde werken van de afgelopen jaren, altijd maar bezig zijn met de winkel, te weinig tijd voor het gezin. En ook wij hebben te maken gehad met de economische teruggang. Er is een soort grens bereikt: tot hier en niet verder.
Daarom gaan wij eind dit jaar onze deuren sluiten. Natuurlijk houden we een enorme uitverkoop.

Kortingen van 30% tot 50% op alle artikelen.
Ook zijn er leuke scrap-pakketten met verschillende artikelen in een leuke kado-verpakking te koop tegen een aantrekkelijke prijs: leuk voor de feestdagen!!


Ook de inboedel is te koop: papierkasten zijn 125 euro per stuk, korting is bespreekbaar bij afname van meerdere kasten. We hebben ook diverse displays, rekjes, manden, kaartenmolens,enzovoorts… Wel zelf ophalen!

Stempelkaarten kunnen nog worden ingeleverd. De waarde van de stempelkaart wordt afgetrokken van de aankoop alvorens de korting wordt berekend.

In de webwinkel geldt een korting van 30% op alle artikelen, de korting wordt achteraf berekend. OP=OP dus als een artikel is uitverkocht, dan wordt deze niet meer geleverd.
De regeling dat bestellingen boven de 17,50 wordt verzonden komt te vervallen. Voor een pakket verzenden rekenen wij 5 euro verzendkosten.

Workshops die nu op de agenda staan, gaan zonder tegenbericht ook gewoon door. Je kan je ook nog steeds inschrijven om nog een keer, een laatste keer, te komen workshoppen!!

11 opmerkingen:

Ria Zonnestraaltje zei

Zo dat is even stevig balen! Jammer dat jullie het niet meer trekken :( Echt heel erg jammer! Je heb zo'n leuke winkel!en lekker dichtbij :(

Maar de beslissing zal wel beter zijn voor je gezins leven!
Veel geluk verder Tessa!

hugs Ria

Hanneke van der Linde zei

Oh wat ontzettend spijtig Tessa!
Maar ik lees zo tussen de regels door dat je voor je zelf en je gezin kiets en dat is altijd een goede keus!

XxX

Anoniem zei

wat jammer!!..maar wel begrijpelijk!! komt natuurlijk heel veel bij kijken,veel succes verder in de toekomst
groetjes alice

M@ureen zei

OMG .... wat vind ik dit jammer om te horen Tessa!!! Ik ken je winkel dan wel niet maar heb deze blog sinds de SaG gevolgd (waar ik gezellig naast je heb gescrapt ;-0 ) ... Héél veel sterkte met alles wat er gaande is en wat nog gaat komen en geniet van je gezin!!!
Wat ga je na dit alles doen?

~Nancy~ zei

Sjeee.. wat balen zeg... Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je ook wat meer tijd wilt kunnen besteden aan je gezinnetje. Heel veel succes met alles de komende tijd.. maar we komen elkaar online toch nog wel gewoon tegen he?? Groetjes Nancy

Miranda zei

Nou zoals ik al had gezegt vind ik het heel erg jammer! Het zal niet meegevallen zijn om deze beslissing te maken maar gelukkig sta je er helemaal achter!
ik wens je heel veel sterkte in deze drukkeperiode en ik zie je snel!

Ingrid zei

Dat is geen leuk bericht, Tessa, maar ik kan me voorstellen dat je hebt gekozen voor je gezin en jezelf. Het moet allemaal wel leuk blijven en het runnen van je eigen winkel kost veel tijd, energie en geld. Jammer dat je gaat sluiten, maar succes met alles wat je gaat doen.

Lisan zei

Wat ontzettend jammer zeg dat je er mee stopt!!
Dat je voor je gezin kiest is natuurlijk altijd een goede beslissing, maar wel jammer dat het niet meer te combineren valt.
Veel goeds en geluk in de toekomst.

Groetjes lisan

Annelies zei

Ik vind het idd ook heel erg jammer, maar ik kan me ook wel voorstellen dat je uiteindelijk voor je gezin kiest. Iets wat ik waarschijnlijk ook zou doen in die situatie!
Maar we komen elkaar nog wel tegen... ;-)

xxx Annelies

Unknown zei

Goh dat is even schrikken zie ik je dus ook niet meer in zeist, of kom je dan lekker op bezoek.

Groetjes Agitte
www.creagits.nl

saffiertje zei

Jammer dat je ermee stopt, maar jkan het me heel goed indenken. heel veel suc6 in de toekomst...
En ik hoop je blog in iedergeval wel te kunnen blijven volgen want ik neem aan dat scrappen ook een passie blijft!

groetjes en gezegende kerstdagen

miranda