Volgers

28 december 2008

Award, nieuwe schmink en kinderschminkforum

Allereerst, even een awardje die ik alweer een poosje geleden kreeg van Maureen. Dank je Maureen!! Het is een leuke award!! Ik geef de award door aan 5 mensen:

1. Jinka's Cards
2. Tea and Applepie
3. Het scrapplekkie van Liesbeth
4. Ria's scrapkaarten
5. Me & My creative Life

Meiden, gefeliciteerd!!


Gisteren in de feestwinkel nieuwe schminkjes ingeslagen. Wilde eigenlijk gaan voor het parelmoer-pallet van grimas, maar ben toch overstag gegaan voor losse dozen van PartyXplosion AQUA. Het komt uit dezelfde fabriek als Wolfe FX en Diamont Fx vertelde ze me in de winkel en ik moet zeggen dat ik er wel helemaal weg van ben.

Hieronder een snel vlindertje die gescminkt is met deze nieuwe schmink:

Voor degene hier die schminken ook leuk vinden net als ik, heb ik een schmink forum geopend. Die waren er namelijk nog niet zo veel.... (eentje heb ik tot nu toe kunen vinden maar die is zo stilletjes) Dus voor degene die het leuk vinden..... Kom eens een kijkje nemen op het kinderschminkforum. Elkaars creaties bekijken, kletsen over producten, boekrecenties, leren van elkaar... http://kinderschminken.messageboard.nl/

5 opmerkingen:

Ria Zonnestraaltje zei

Dank je wel Tessa ;) en mooie schmink. Daar zal ik in het nieuwe jaar ook is naar gaan kijken. Is zeker mooi voor elfjes en vlinders.

groetjes Ria

Tamara zei

Dankje Tessa voor de award.
En je vlindermeisje ziet er mooi uit zeg.

Knutselfreak zei

Wat een mooie vlinder! Echt knap als je dat kan.
Groetjes, Selma

melanie.castenmiller zei

jee bedankt voor de award tessa.
en wat een mooie toetjes zeg....

Jinka zei

Bedankt voor de Award en nog gelukkig nieuwjaar!!!!