Volgers

21 april 2009

Whahoe :-)

Dat was een verrassing vandaag! Plots had ik een berichtje in mijn hyve-inbox dat ik gewonnen had met een wedstrijd van de nightwriters. De opdracht was: plaats je beste, spannendste, of onheilspellendste 6 word story in een krabbel op de Nightwriters hyves en win 2 kaarten!
Ik had meegedaan en gewonnen met mijn zin: 'En morgen zou ik jarig zijn...'
-->Ik was die avond alleen thuis en zat een beetje te vervelen op de laptop, zat half te wachten tot het 0:00 werd, dan zou het 15 april, mijn verjaardag, zijn. Zodoende kwam ik op die zin, hihi. Een echt waargebeurd verhaal van 6 woorden dus ;-)

Dus aanstaande zaterdagavond ga ik, samen met Tamara, naar Nightwriters in Amsterdam hihi, we hebben er nu al voorpret van. Ik laat jullie weten hoe het was!!




Vanavond nog een kei leuke avond gehad met Maud: we zijn wezen paardrijden! Gewoon voor de fun, want om nou te zeggen dat we allebei echt rij-ervaring hebben, nouw nee dus: dat was dus echt lachen :-) Ik heb het in elk geval echt naar mijn zin gehad, lekker gereden en dikke pret hihi Helaas geen fotootjes van het paardrijden, want veel te druk met het rijden en geen camera mee. Maar leukw as het zeker weten! Maud: zo;n leuk uitje is zeker voor herhaling vatbaar :-D


En nog zo'n leuke verrassing: ik had van Lean deze award gekregen voor mijn blog:

Thankx Lean!!

6 opmerkingen:

Knutselfreak zei

Gefeliciteerd! En alvast veel plezier met de voorpret en a.s. zaterdag.
Groetjes,
Selma

Annelies zei

Hahah... gaaf Tessa!! Gefeliciteerd!

Unknown zei

Das mooi gefeliciteerd,groetjes Lean.

marije zei

gefeliciteerd enneh wanneer komt je boek uit? hihihi
leuk is dat he even lekker melig doen!

Birgit zei

Gefeliciteerd! Gaaf zeg!

* Daniƫlle * zei

Hahaha, geweldig joh! Zomaar een prijs winnen met die paar woorden, uit gekkigheid 'opgeschreven'. Was het leuk?