Volgers

29 mei 2009

Sinds maanden weer gescrapt!

Het was echt maanden geleden dat ik wat gescrapt had, maar vanmiddag had ik er ineens zin in! Nadat ik gisteren de weblog van Marieke Blokland had bekeken met al die vrolijke kleurtjes en ik vanmiddag wat had zitten tekenen voor mijn collega's borrelde de inspiratie weer als vanouds. Ik heb wat spulletjes opgzocht en ben lekker aan de slag gegaan...

Ik heb gescrapt op A4 formaat, zodat ik de scraplayouts van het schminken in een voorbeeldmap kan doen, waar knderen in kunnen kijken als ze niet weten hoe ze geschminkt willen worden. De bloem in de rechterbovenhoek heb ik als volgt gemaakt: aquarelpapier heb ik bewerkt met shadowpaint en effectzout. Daarna heb ik bloemen gemaakt met verschillende bloemenponsen. De onderste bloem heb ik nog wat zwarte lijntjes opgezet. Met een leuke velvet brads van Making Memories heb ik ze aan elkaar gezet.

Toch wel lekker om weer zo bezig te zijn, nadeel is wel: wat een rommel is mijn tafel weer !! (whoops)

9 opmerkingen:

Unknown zei

Lekkere zomer lay-out geworden.Enuhhh scrappen is ook leuk.
gr,Lean

Annelies zei

Super leuk Tessa!! Ik kan er zelf de rust even niet voor vinden, maar ik mis het scrappen wel een beetje!!

Mika zei

Leuk dat je weer aan de slag bent. Mika www.mikascrap.typepad.com

nora zei

Wat een mooie lo Tessa !!Lekker zomers.Groetjes Nora

Miranda zei

Hahaha die rommel, ja helaas... dat blijft soms balen he?!Maar je lo is weer helemaal leuk zeg!!! Erg leuk idee ook om het allemaal bij elkaar in een boek te doen!!

Fijne dagen nog!

Romy zei

Wow, die is leuk en zomers. Gave bloem ook. Leuk idee om alle voorbeelden voor schminken te verwerken op layouts.

Lisan zei

He Tessa,

Leuke zomerse layout. Heerlijk als je weer vol inspiratie zit en er iets moois van kunt maken.
Ik zit ook al te popelen totdat alle drukte aan de kant is en ik ook weer aan de slag kan.

Groetjes Lisan

Marieke Blokland zei

Wat een eer!!! Tessa aan het scrappen krijgen!!!!

Hoe gaat alles met jou!? Hier is alles een beetje verwarrend. Op zich heel goed, maar ik zit tijdelijk thuis. Er is vorig jaar toch wel erg veel gebeurt: het ziek zijn, Mathildes vroeggeboorte: niet niks!

Ik zag dat je flink aan het schminken bent? Je bent en blijft een onderneemster, Tessa. Dat zul je ook altijd zijn, wat er ook gebeurt. En nu zelfs weer aan het studeren! Lang leve de wilde plannen!!!!!
Dikke knuffel!
Marieke XOX

* Daniƫlle * zei

Leuk zeg!