Volgers

17 juni 2010

Scrap-shoppen!

Het is er de afgelopen anderhalf jaar bijna niet meer van gekomen, op wat kleine projectjes vaak voor of met de kinderen na. Maar de laatste tijd heb ik weer echt zin om te scrappen. In mijn hoofd borrelt het van ideetjes, ik weet nu wat ik leuk vind om te doen en te maken, alleen nu de uitwerking nog hahaha

En zo begon ik weer wat ik mijn scrap-kast te rommelen, en kwam tot de ontdekking dat ik al aardig door mijn paper heen was. Ook stonden er nog wat specifieke dingetjes op mijn verlanglijstje, dus... het werd tijd om weer eens te gaan scrap-shoppen. Maar waar? Dat was lang geleden dat ik dat had gedaan!!


Dus allereerst op naar de knutselwinkel hier in Oosterhout, eens zien wat die allemaal hadden: nou dat was duidelijk: niks, jah een paar vellen Studio Light van 10 jaar terug en wat oude lijnen tegen woekerprijzen... hmmmm
Naar Breda dan, naar de Hooge Vught, daar zat toch ook een winkeltje met scrap-spul? Ook daar leken ze ooit 5 jaar geleden spullen te hebben ingekocht en dat was het dan... oude incomplete lijnen. Niks leuks en al helemaal niks van mijn verlanglijstje.

Vandaag ben ik dus lekker erop uitgegaan en na mijn werk lekker doorgereden naar Sprang, naar de Scrapheap : Gezellig bij Carla en Helga een bakkie thee gedaan en lekker aan het scrapshoppen geweest. Heerlijk... En ook leuk dat ik nog wat bekenden tegen kwam (hai Lean sorry dat ik zo weinig tijd had om bij te kletsen...)

Ik heb alles van mijn verlangijstje gevonden :potje perfect pearls of iets vergelijksbaars, navulling voor Stazon, goeie lijm, zo'n scallop-randjes pons van Fiskars, en heeeeeeel veel leuk papier en mooi bijpassend cardstock plus nog als bonus een goed snijapparaat:



Ik ben er helemaal happy mee. Nu gaat het eerst nog een paar dagen mooi liggen wezen (ik ken mezelf) en daarna er lekker mee aan de slag! Hou de blog dus in de gaten ;-) Tessa's Back in Town!
XX Tessa

9 opmerkingen:

Eveline zei

hoi tessa !
leuk hé om na een lange tijd geen scrapvel meer in handen gehad te hebben terug te beginnen ?
veel plezier met je aankomen enneuh.. scrap ze !!

groetjes

eveline

Unknown zei

hahahah super spulletjes heb je gekocht ben benieuwd hoor.En ja het was kort maar krachtig zegge we maar.
Heel veel scrapplezier en wie weet zie ik je weer ...lekker melig!!!
gr,Lean.

Debbie zei

welkom terug meis

Debbie zei

welkom terug meis

Annelies zei

Wat leuk dat we weer iets van je gaan zien!! Hopelijk is je mojo weer helemaal terug!!

Liesbeth zei

Ziet er goed uit!!!
Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken.
groetjes Liesbeth

Miranda zei

He wat leuk zeg!!!!
Welkom terug weer!!!
Wat een geweldige spullen heb je gekocht! Ik ben benieuwd naar je creaties!!!

Fijne zondag!

Jackie zei

Hey...

Eeeuwen geleden dat ik je 'gesproken' heb, was je blogje ook een beetje uit het oog verloren..

Heel veel plezier met alles..
Enne als ik zo naar jouw snijmachine kijk, ziet die van mij er echt gehavend uit, hahaha

Knutselfreak zei

Ziet er goed uit! Kan niet wachten om je creatie's weer te zien. Welkom terug.