Volgers

22 november 2010

Tessa Tegendraads forum


Weten jullie nog.... het Tessa Tegendraads forum?? Hij is nu bijna 2 jaar uit de lucht, en stiekum mis ik hem toch wel een beetje. Hebben jullie dat nu ook wel eens?
Dan heb ik goed nieuws! Vanaf vandaag is het Tessa Tegendraads forum weer in de lucht!! Klik op de link en kom snel weer eens ouderwets kletsen...

Tessa Tegendraads Forum

Je kan gewoon inloggen met je oude gegevens, mocht je die niet meer weten, kan je ze opvragen, of een nieuwe account aanmaken. Ook nieuwe lezers/ schrijvers zijn natuurlijk van harte welkom!

Zoals je misschien opvalt, heeft het forum enig groot onderhoud ondergaan. Het is wat afgeslankt: veel oude berichten zijn verwijderd, en er zijn ook een aantal catagorien anders ingedeeld en bijgekomen.

See ya'!
xxx

2 opmerkingen:

Liesbeth zei

Helemaal super Tessa! Ik ben gelijk weer een kijkje gaan nemen en er wordt al gelijk weer heel wat gekletst!

Groetjes Liesbeth

Miranda zei

Erg leuk zeg!!!! Ik ga snel op mijn makkie kijken!!!