Volgers

10 november 2010

Wreck this Journal: hand & finger prints

Al een paar weken had ik de "wreck this journal" in huis. Ik had er veel over gehoord, en het leek me lollig om hier ook eens mee aan de gang te gaan. Gelijk toen ik hem in huis had hem ik hem doorgelezen, maar verder dan de rug dubbelvouwen en er een stuk of 3 fruitstickertjes inplakken was ik nog niet gekomen. Ik vind niet dat ik direct iets kan met alle opdrachten, dus sommige zal ik wel laten voor wat het is, of een alternatieve opdracht ervoor in de plaats verzinnen. Maar andere leken me dan wel weer erg leuk... Vandaag heb ik voor 't eerst een "echte" opdracht uitgevoerd die in het boekjes stond:

THIS PAGE IS FOR HANDPRINTS OR FINGERPRINTS. GET THEM DIRTY THEN PRESS DOWN

5 opmerkingen:

Unknown zei

hihihi maar je mag er wel lekker in kliederen dus dat is mooi mee genomen toch???
groetjes,lean

Tessa Tegendraads zei

Ja zeker, maar een vliegtuigje vouwen van een blaadje, of een kadootje inpakken met een pagina (ik geef helemaal niet van die kleine kadootjes :-D) Tsjah... daar ga ik weinig mee doen ben ik bang. Ik maak er wel een tekening van hoe het eruit zou zien als ik het zou doen ;-)

Kortom: kom vast tot een oplossing hahaha

Miranda zei

Geweldig!!!! Lijkt me heerlijk om te doen!!!

Marie-claire zei

Vorig jaar heb ik dit boek ook gekocht, kei leuk is ie!
Misschien vind je leuk om te kijken wat ik ermee heb gedaan!

Groetjes Marie-Claire

http://marie-claire69.blogspot.com/2009/10/wreck-this-journal.html

saffiertje zei

geweldig dit journal!!! Geeft wel heel veel lol om te maken zo tye zien! Wat betreft het blond servies... Nog twee borden erbij halen vandaag bij v&D en dan vindt ik het wel compleet!
Was inderdaad een geweldige dag!!!