Volgers

04 januari 2011

Kado-doosje Starbox


Oké eerlijk is eerlijk... helemaal mijn eigen idee was het niet. Voor kerst kreeg ik van een kennis een schattig kerst-doosje met 2 bonbonnetjes erin. Van rood effen cardstock, met gouden plakrandjes en glimmende kerst-stickers. Toen ik hem openvouwde bleek het een ster te zijn: zo cute! Ik kon het niet laten hem na te maken in mijn eigen stijltje... Deze houden we er zeker in als gift-box, want hij is makkelijk te maken en zoooo schattig!
Ik heb papier gebruikt van my mind's eye (cute contiary lijn) waarbij de strawberry spritzer inkt van scrappy cat perfect bij matcht qua kleur.

Tot slot nog een foto die ik jullie zeker niet wilde onthouden: Flamy die mega-lui op de bank ligt... gelukkig is het nog vakantie, dan mag het nog ;-)

6 opmerkingen:

Unknown zei

hahahaha anders moet ze werken met haar luie donder....
Doosje is super zeg!
groetjes,Lean

Debbie zei

o wat een gaaf doosje helemaal geweldig (heb je een voorbeeld voor me hahahhaha)

en ja tessa denk dat ik net als jou nog het een en ander op voorraad heb denk dat ik er nooit doorheen ga komen

liefs Debbie

Tessa Tegendraads zei

oei... een voorbeeld, ik heb hem alleen in karton, geen digitale werkbeschrijving oid. Helaas, anders had ik hem zeker geplaatst.

Liesbeth zei

Wat een geweldig doosje!
groetjes Liesbeth

Annelies zei

dat doosje ziet er wel heel schattig uit!! Net als de kat trouwens ;-)

Brenda zei

Hoi Tessa,

Via via kom ik op jouw blog! Wat maak jij geweldige dingen zeg! Ik vind dit doosje helemaal super!
Ben zelf gek op doosjes! Je hebt er een volger bij hoor!
Lieve groetjes,
brenda