Volgers

17 januari 2011

Meer dan 10.000 pageviews: BLOGCANDY!!


Jeetje hee, ik schrok er zelf van. Normaal kijk ik helemaal niet naar die teller: sterker nog: ik heb hem pas sinds kort. Maar nu blijkt die teller plots op een totaal aantal te staan van 10.000 pageviews... dat is nogal wat! Tijd om dat te vieren met een ouderwetsche BLOGCANDY!!


Wat moet je doen om mee te doen aan deze blog-candy?
1.Laat een berichtje achter bij dit bericht.
2.Wordt volger van deze blog, als je dat al niet bent (en bedenk wat ik een tijdje terug beloofd heb: bij 50 volgers komt er wéér een blogcandy)
3. Link op jouw weblog naar de mijne, dit mag je doen in je side-bar, maar je mag ook in een berichtje vertellen over mijn blog: wat jij wilt...

Over 3 dagen zal ik uit de reacties een winnaar kiezen : ik schrijf de namen op een briefje en trek daaruit blind een winnaar: simpel en iedereen maakt evenveel kans!

8 opmerkingen:

Unknown zei

He tess,

Ben meteen lid geworden van je blog, wist niet dat dit kon hahaha! Maarre, hoe zit dat met puntje 3, iets met vermelden in mijn weblog, dat snap ik niet helemaal erg he!

Nou, veel liefs Iris

Knutselfreak zei

Zó...dat gaat snel. Je blog volgen doe ik al een tijdje en ik vind je super!
Op naar de volgende 10.000 pagevieuws ;)
Groetjes,
Selma

Anoniem zei

Hey Tessa,

Gave Blogcandy zeg!!
Volger ben ik al gewordne gisteren hihhi.

Ehm over die bloemen je bedoeld die bloemen van die babyfoto van Lynn en de andere dat zit in het papier.
Het is papier van Bo Bunny Crazy love!!

Groetjes Laura

Stina zei

hoii,

heb je blog gevonden en ga je graag volgen!!

fijne blogweek groet Stina

Kaatje zei

Hey Tessa,

wat goed zeg al over de 10000 in zo'n korte tijd :-)

en een kansje maken op je blogcandy altijd natuurlijk!

groetjes,
Annika

Adriana zei

Hallo Tessa,
ik wil ook graag op jou candy een gokje wagen:)
zag je berichtje staan op mijn blog bij me bericht van de gewonnen prijs:)
en toen ben ik gelijk komen kijken naar jou candy, je zegt dat hij niet zo uitgebreid is, maar je weet het gezegde he, wie het kleine niet deert is het grote niet weert;)
ik heb gelijk weer kunnen genieten van je mooie scrap layouts:)
groetjes Adriana

Miranda zei

Nou helemaal super!!!! Je bent echt weer helemaal terug Tessa!!!
Leuke candy en lekker zo doorgaan!!!

( ik was niet eens volger....:O Erg zeg! )

marije zei

wat gaaf!!