Volgers

30 april 2011

Koninginnedag Schatten


Eens per jaar is het koninginnedag en dan kun je weer heerlijk struinen langs alle vrijmarkt kleedjes en kraampjes! We hebben weer heel wat koopjes gescoord, niet alleen de meiden die weer helemaal blij zijn met hun prullen en speelgoed voor enkele dubbeltjes en kwartjes :-) maar ook ik ben op schatten-jacht geweest. Echt super veel heb ik niet eens gescoord dit jaar, maar hierboven kun je zien wat ik zoal heb gescoord...

Eerlijk is eerlijk, het kruisbeeldje is eigenlijk van Sanne, die wilde ze zó graag :momenteel zit ze echt in een fase waarin ze haast een obsessie heeft voor allerlei kerkbeelden, ach laat haar maar, hij mag in de kamer hangen. Ze wilde wel trouwens per se deze, want hij was in kleur :-)
Daarnaast nog een heel cute glazen met zilveren bonbon schaaltje, waar dit mini orchideetje super in uitkomt, let ook op het kitsherige kleedje waar hij op staat: ook deel van de buit, 4 van die kleedjes voor 1,50, kan je niet laten liggen toch?! Het blauwe ruitjes tafelkleed past goed op de grote tafel in de aanbouw.
En dan de lantaarntjes, ook zo schattig. Verder nog een heel fout theekopje, waar ik wederom een plantje in heb gezet. En het rode ruitjes hart (achterkant heeft streepjes) is gevuld met lavendel en ruikt heeeeerlijk!

Ben benieuwd naar jullie score op de rommelmarkt...

10 opmerkingen:

Stina zei

leuk zijn je aankopen.

veel plezier ermee.

gr en een fijn weekend
Stina

What's in a day zei

Leuk dat je op zo'n dag van alles tegenkomt voor een klein prijsje, er zitten heel leuke dingen bij.
Geniet ervan.

Groetjes,Eefie

Unknown zei

oooo ziet er gaaf uit en ook nog leuke.....KOOPPIE!!!!!!

Anoniem zei

ook leuk gescored :), vooral het jezusbeeld vind ik net als je dochter erg mooi!

corinnexxx

Miss Marple zei

Hee, ben via Corinne over je blog gestruikeld! Gezellig heb je het hier!
Zonnige groetjes uit Duitsland - Irma

Jackie zei

wat een geweldige spulletjes...
ik heb er dit keer niet de tijd voor genomen, maar vind het heerlijk..

Heel veel plezier met jullie nieuwe spulletjes...

gerrie zei

leuke dingen heb je gevonden!
ik ben ook geweest hoor!
het is zo leuk als je thuis komt om dan je buit te bekijken en een plaatsje te geven[al val dat bij mij altijd niet mee]haha.
groetjes gerrie.

tanja zei

hoi nee het waren geen hele stukken kledendracht kant was een afknippsel restant dus ,anders had ik er wel moeite mee gehad haha........ Je heb leuke dingen gekocht zeg ...

mijn vangst op konningendag is : glazen hangers van een kroonluchter en ronde gaas cirkel .Het kan open mos en grond en dan kan ik er plantjes huislook in doen ja eigenlijk erop en heb twee jaar geleden ook gekocht zo iets en nu voor 0.20cent het de ronde gekocht plantjes heb ik volop dus nu zelf proberen wie weet wordt ie net zo mooi als de eerste...doeiiiiiiiii tanja

Makkie zei

Heerlijk al je vondsten! Het is echt leuk dat hele kleedjesmarktgebeuren!
Hartelijks

Journal Swag zei

I love it all! :) You're very creative! Thanks for stopping by my blog too! :)