Volgers

18 mei 2011

Geblesseerd :(

Het zeilen van het weekend leverde mooie foto's op, alleen dat gewiebel op zo'n boot daar ben ik blijkbaar toch niet helemaal voor gemaakt: doordat je de het gedein moet opvangen met elke stap die je zet, heb ik behoorlijk last van mijn bekken gekregen . Een oude blessure die weer eens opspeelt: erg vervelend :-( Ook heb ik aan boord lomp gedaan door klem te zitten met een van mijn vingers. Die was goed blauw, lekker handig dus...

Gisteren ben ik even bij de scrapheap geweest, wat natuurlijk wee erg gezellig was, maar waar ik ook weer wat super leuke spulletjes heb uitgezocht, waaronder deze stempeltjes van Sugar Nellie en een setje nestabilities :



Helaas dacht ik er niet bij na toen ik enthousiast thuis de stempeltjes op EZ mount ging zetten... zware dingen knippen gaat helemaal niet, vanwege een blessure aan mijn pols. Die zit nu dus weer ingepakt in een brace en alsof dat nog niet dom genoeg was, dacht ik éven de plak van de EZmount van mijn schaar af te vegen en keek niet goed uit: je kunt wel raden wat er onder de pleister op mijn duim zit dus...


Kortom: Tes in de lappenmand, moet toch wat voorzichtiger aan doen geloof ik ;-)

7 opmerkingen:

Tinie zei

Sterkte!!! In het vervolg toch even beter opletten met de schaar:)

Mooie dingen heb je gekocht en leuk ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

jeee dat gaat lekker zeg beterschap ...en wel oppassen ook....
Gave stempels zijn het wel hoor!

Muisje zei

Nou je bent lekker bezig geweest.
Soms heb je van die dagen dat alles fout gaat.

Groeten Herma

Dora zei

Ow das even balen...hoop dat het snel over is!
Je creaties zijn er niet minder om moet ik zeggen, en ik ben pas voor het eerst bij de Scrapheap geweest en ik wilde eigenlijk niet meer weg:)

Martha zei

Mooie stempels zeg!!! Enne, voorzichtig hoor en sterkte!
groetjes,
Martha

gerrie zei

hallo tessa!
even over de postduiven,ik denk niet dat ze elkaar kennen,want wij wonen in overijssel en jullie volgens mij in brabant,mijn man speelt in afd G.
groetjes gerrie

michele zei

Hope you are feeling better soon Tessa hugs x