Volgers

29 juni 2011

Long time... no see ;-)

Allereerst: sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden... de winnaar van de blogcandy zou ik NA de pinksteren bekend maken. Nou ja, je kan wel stellen dat het in elk geval NA de pinksteren is ;-)
Ik zal julie niet langer in spanning laten... de winnares is geworden Annika van KAATJES SCRAP
Annika, mail je me even? (tessategendraads@gmail.com) Gefeliciteerd met je prijs!

Ik heb het een beetje druk gehad met allerlei dingen en dan is voor je het weet de dag weer om, en kwam ik eventjes niet aan het bloggen toe. In de tussentijd heb ik wel wat in mijn Art Journal gewerkt. Hieronder een paar pagina's. Vind je het leuk om meer van mijn Art Journal(s) te zien? Ik heb er een apart blogje voor gemaakt, omdat het toch net even wat anders is dan scrappen, kaartjes maken en andere (vaak vrolijke) knutsels...
Voor diegene die het leuk vinden: klik op de link om mijn CHAOTIC BLACK BOOK blog te bezoeken.

xx Tessa

2 opmerkingen:

Jackie zei

wat gaaf die Art journal !!!
Succes daarmee...

maar lekker knoeien en rommelen moet je vast lukken..

Miranda zei

Ziet er weer super uit!!!!!
Ik ga ook eens op je andere blog kijken!

Vast een fijn weekend!