Volgers

09 oktober 2006

Gekke Bekken


Een heel eigenwijze foto vraagt om een beetje eigenwijze lay-out nietwaar? Geïnspireerd door een lay-out op Astrid's weblog http://aster75.blogspot.com/ (senseo in de post van 5 september) maar toch met een eigen twist.
Ik heb in deze LO lekker veel gedoodled op het zwarte cardstock... zie hieronder een detail van de doodling (door op de afbeelding te klikken krijg je een groter beeld)

Gebruikte materialen: zwart cardstock, design papier van Frances Meyer (5306-017), designpapier van Chatterbox (20320) en papier van S.E.I. (7-7203). Roze, Rood en Blauw papier uit een knutselblok van IKEA.
Gelpennen van Sakura miracle moonlight, prima flowers, diverse knoopjes

Detail doodling:


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haai, wat een grappige foto zeg!!
Leuk dat je een link naar mijn blog hebt geplaatst! Ik voel me vereerd dat mijn LO jou heeft geïnspireerd tot deze leuke LO!!

Groetjes, Astrid

Birgit zei

Dat is zeker een eigenwijze foto! en een eigenwijze LO, super gedoodled!