Volgers

09 oktober 2006

Mijn eerste Free-style


Het borrelde al een poosje diep van binnen, maar zoiets moet je laten borrellen tot het plots eruit barst: en toen was vanavond plots mijn eerste freestyle LO een feit. En dit is um geworden...
Gebruikte materialen: oranje cardstock bewerkt met zwarte inkt als basis, het papier met de strepen is van chatterbox (24012) en het vel is dubelzijdig dus de andere kant heb ik gebruikt om de foto te matten. Het geel met rode stippen vel is van Daisy D's. De figuren op de Lo komen uit een vel van Studio Light (SCRAPSL109) en ook de letters komen daaruit: uit de hand geknipt (zonder eerst potloodstreepjes te zetten oid, gewoon hup gaan knippen: leuk!) daarna gemak met zwart papier. Verder heb ik veelvuldig de zwarte en rode stift/ pen ter hand genomen, gewoon zo'n permanent marker met een dunne punt: schrijft én tekent heerlijk! Hier en daar wat knoopjes, houten lieveheersbeestjes en nog wat lint dat ik had liggen... en oh ja rechts onderin de hoek zit een verdwaalde "knoop" uit een uitdrukvel... hoe die daar terecht kwam, hij zat er ineens ;-)

Een detail van de doodling rond de foto:




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk gedoodled Tessa!

Groetjes, Cindy

Anoniem zei

leuke lo is het geworden, je doodle is zeer goed gelukt vind ik

groeten margot