Volgers

11 januari 2007

Album van Anakin

Eindelijk ben ik dan begonnen aan iets wat ik al heel lang wilde doen: Anakin krijgt zijn eigen album. Ik heb een 8"album ervoor genomen, een formaat wat ik eiegnlijk zelf niet zo vaak scrap. Even wennen dus. Ik ben begonnen met een beetje een freestyle LO-tje. Bladerend door mijn Elsie boek, voor de inspiratie en blijven hangen op challende #48 Elsie maakt van grove fiber heel leuke embellishments. Ik heb er een fotoframe mee gemaakt.

Anakin is op deze foto ect nog heel klein: een week of 8, we hebben hem nét. Zijn eerste dagje mee uit, naar de landgoedfair in Beesd. Hij heeft lekker liggen slapen onder een stoel en dat trok veel bekijks...




Cardstock: Making Memories, Design Papier: Provo Craft. Diverse soorten lint, fiber en bloemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke spread zeg!
Heb je mijn LO over Zjappy ( hond van mijn nicht)al gezien in mijn scrapalbum op de site?

Groetjes,
Marga

Anoniem zei

Hoi Tessa
Je hebt ook een erg mooie blog!
Ik vond het erg leuk dat je bij mij een berichtje had achtergelaten, dus ik denk dat doe ik bij jou ook.
ik heb je bij de favorieten gezet want ik vind je scrapwerk erg mooi!!!
gr ilse