Volgers

06 januari 2007

Pigeons Bringers Of...

Deze duifjes zijn van mijn schoonvader, die duiven houdt voor zijn hobby. Op de strookjes PIGEONS BRINGERS OF... Good Luck, Hope, Love, Hapiness, Joy, Good Times

Papier: Marineblauw cardstock, Mint groen cardstock (voor de stookjes tekst), Basic Grey, Rouge de Garance, Scenic Route. Lint van Making Memories en Rayher. De randen van de foto zijn geschuurd en geinkt. Randen van papier zijn geinkt. Er is gedoodled met een witte Soufflé pen van Bruynzeel Sakura. Bloem van Bazzil, chrystal Brads: Making Memories.

3 opmerkingen:

Terese zei

Wat een leuk idee Tessa.
Mijn vader was ook duivenmelker.

gr, Terese

Birgit zei

Er staan weer leuke dingen op je blog. Schattig die duifjes!

Anoniem zei

Grappig, een layout over duiven. Mijn man heeft ook duiven, dus misschien heb je me nu wel om en ga ik er ook eens een scrap aan wagen...