Volgers

05 januari 2007

Lift project.


Voor een gezamelijk lift-project op het scrapbookforum heb ik deze Lo gemaakt.
De originele Lay out was ook lekker vrolijk en kleurrijk, daarom heb ik ook voor leuke kleurtjes gekozen! En de vrolijke Anakin laat zich prima scrappen hoor met zulke leuke kleurtjes...

Papier groot vel: Daisy D's; strookjes: Making Memories, Provo Craft, Chatterbox; Cardstock: Making Memories. Letters: K&Company ToGo; Chipboard bloemen: Pressed Petals; Pennen: Blauw en Grijs Soufflé Sakura Bruynzeel; inkt voor de randen van het papier.

En hier nog even het origineel waarvan de Lo gelift is:





6 opmerkingen:

Vanessa zei

deze is heel geslaagd!!!

Anoniem zei

He wat mooi zeg!!!
Zeker heel erg vrolijk!!

Anoniem zei

Leuke LO. Ik ga hem opslaan in mijn mapje leuke lo's. Misschien dat ik hem ook ga liften (als dat goed is)

Tessa Tegendraads zei

oh wat leuk dat je hem ook gaat liften, ben benieuwd naar het resultaat, als ie af is even een seintje geven dan he??

Tessa

Anoniem zei

Ik heb hem ook gelift Tessa, vond hem erg leuk! Het resultaat komt nog op mijn space.
http://scrapdaantje.spaces.live.com

Groetjes,
Daniëlle

Tessa Tegendraads zei

oooh ik ga gelijk kijken, wat leuk!!