Volgers

10 januari 2009

Kerstkaarten opruimen

Ook dit jaar kreeg ik weer veel kerstkaarten. Ik hang ze altijd op in de gang op de kast- en wc-deur. Staat zo gezellig en is echt iets helemaal van kerst. Er zaten mooie tussen dit jaar, voorbedrukte "hallmark" kaarten, soms met een lief persoonlijk wensje erop, soms alleen een naam. Dit jaar kregen we ook een behoorlijk aantal foto-kaarten, vaak van mensen met kinderen, erg leuk, want zeker als je iemand niet dagelijks ziet, is dat leuk zodat je kan zien hoe groot de kids alweer worden. En natuurlijk kreeg ik dit jaar ook een aantal super leuke zelfgemaakte kerstkaarten.

Maar goed, dan is het alweer 10 januari, de kerstboom is allang de deur uit, en dan moeten toch ook die kerstkaarten er maar eens af. En wat doe je er dan mee? Weggooien is zonde, bewaren dan maar, in een doosje op zolder, om ze het jaar erop weg te gooien? Ik ben benieuwd hoe jullie het aanpakken? Ik heb besloten de "hallmark-kaartjes" bij het oud papier te doen, de foto-kaartjes bewaar ik bij de foto's. En de zelfgemaakte kaartjes die bewaar ik, en show de mooitse hier aan jullie, en nee ik beloof dat ik ze volgend jaar niet weg zal gooien :-)

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Tessa,

Bedankt voor je reactie op het kaartje voor Daan!

Hier gaat alles lekker zijn gangetje, veel aan het werk, lekker bezig in ons huissie en vooral aan het hobby-en!
Pieter heeft het nu zeker druk ja, maar gelukkig vind hij het leuk om te doen!

Romy zei

Groot gelijk heb je, je kunt niet alles bewaren:)

De zelfgemaakte kaarten zien er in ieder geval erg leuk uit allemaal.

Jackie zei

Wij hebben een grote mand waar alle gekregen kaarten in zitten, kunnen de jongens af en toe eens postbode'tje spelen, hahaha

Ik ben elk jaar van de foto,
zelfs Tycho was nu al aan het bedenken wat we nu konden doen, haha

Knutselfreak zei

De "gewone" kaarten gaan bij het oud papier. Soms krijg ik van die kaarten waar iets opgeplakt zit, die gebruik ik dan soms voor een LO. De fotokaarten bewaar ik altijd. Maar je kan niet alles bewaren, dus meestal gaan ze het jaar erop dan toch weg...
Groetjes, Selma

Miranda zei

oh lastig he?!
Ik bewaar ook de zelfgemaakte en de fotokaarten in een aparte mand op zolder... Leuk om weer eens in te kijken! De andere kaarten gooi ik weg en kijk wel eerst of er nog iets bij zit wat ik eraf kan knippen, zoals leuke plaatjes of lintjes.... :D
Leuke kaartjes!