Volgers

13 januari 2009

Blog-Candy

Het is helemaal de tijd van het jaar van opruimen! En ook hier wordt een heleboel uitgezocht, opgeruimd, gesorteerd, weggegooid, en in mijn geval ook afgeprijsd en verkocht via de scrapbook-outlet!
Maar, ook weggegeven... op het tegendraads-forum had ik al 4 leuke kaarten-kitjes verloot, maar ook voor de blog-lezeressen heb ik een leuke verrassing:



(het spijt me van de slechte kwaliteit foto, is met de camera van de telefoon gemaakt, had even zo niks anders bij de hand )

In het pakketje zit:
drie halve vellen cardstock design papier van American Crafts
paarse Ringz van Junkitz
Een chipboard flamingo van Basic Grey
Een stukje roze kant
Een bruynzeel Sakura Gelpen
Een viooltje van Prima Flowers
drie chipboard figuurtjes

Wat moet je doen?
Post in jouw reactie wat jij zou maken met het pakketje... en natuurlijk willen we het resultaat als je wint ook zien!! :-)

... ik ben benieuwd naar jullie reacties!!

11 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Tessa!

Wat een gave blogcandy. Vooral die flamingo, wauw!

Wat ik zou maken... Gelijk kwam het idee om er een blikken doosje/koffertje ermee te bescappen. Dat wil ik al heel erg lang doen, maar de ideeen vielen niet op de juiste plek. Nu wel!

Romy zei

Wauw, wat een gave blogcandy in mooie felle kleurtjes.

Ik zou er de schminkfoto (je weet wel, die van Naomi;) ) mee scrappen. Het papier past mooi bij de felle kleurtjes van de schmink:)

Hilde zei

Wat een leuke blogcandy!

Ik zou er een hele leuke lo mee maken, de foto die ik zou gebruiken heb ik al in mijn hoofd!

Groetjes Hilde

Unknown zei

Hoi Tessa! Alles goed met je? Beetje tot rust gekomen?

Je blogcandy...tis very girly, dus ik zou voor mijn vriendin haar dochtertje een mini boekje maken over diertjes in de dierentuin want ze is helemaal gek van de dierentuin in rotterdam, waarin je ook kunt voelen met stukjes stof en vilt, en een echt kijkboekje. En dan uiteraard het ook aan Margreet geven [dat is het meisje op mijn waterfall clearsheet :D]

Hanneke van der Linde zei

Tja... wat zal ik hier mee maken... kaarten natuurlijk!! :o)

Leuke candy!

Groetjes, Hanneke

nora zei

Hoi Tessa,Dat ziet er leuk uitzeg.Ik zou er wat kaartjes van maken.Groetjes Nora

marije zei

jaaaaa gaaaaf hebhebbehebbe!!
ik zou er mooie kaartjes mee kunnen maken en met de pen erbij kunnen doodlen! dat doodlen heb ik veel geoefend maar vergeet ik steeds!

Liesbeth zei

Wow leuke blogcandy!

Ik ben momenteel weer helemaal into de boekjes....
Ik zou er dus een miniboekje meemaken en met wat ik dan nog overhoud zou ik nog kaartjes maken.
groetjes liesbeth

Anoniem zei

Leuke candy! Ik zou er een paar leuke kaarten mee maken, gezien de kleuren zouden het zomaar babykaarten kunnen worden.

Anneke Wijers zei

Hoi Tessa,
Ik ken je van Scrapsite. Ik wist niet dat je een Blog had. Leuke actie heb je hier. Aangezien en een flamingo bijzit, lijkt het onderwerp van de LO me niet zo moeilijk. Trouwens, wat een leuke foto's van die geschminkte kinderen. Knap als je dat kunt!
Groetjes, Anneke

M@risk@ zei

Nou je zit niet stil zo te zien. Leuk je give-away. Ik heb foto's liggen van Burgers Zoo met prachtige flamingo foto's en ik denk dat ik het daarvoor zou gebruiken en het overige voor kaarten.