Volgers

23 mei 2009

Flowers and Butterflies

Wat is het toch weer heerlijk weer! En de tuin staat er zo mooi bij op t moment: er staan 3 cleamatissen prachtig te bloeien: echt geweldig. Ik ga zo ook weer lekker de tuin in om te genieten van al dat moois :-D Ook deze foto, van dit heel schattige meisje ;-) wilde ik julie niet onthouden: Sanne moest van de week naar een feestje van haar vriendje, uren van te voren zat ze al helemaal klaar: 't is net holly hobby zo vind je niet?



Eerder deze week heb ik lekker geknutseld met de meiden, met het scrappapier van Berry Sweet (K&Company) en met hulp van de Cuttlebug: Femke's favo knutsel-tool ;-) We hebben een mobiles gemaakt, dat was erg leuk om te doen. Zeker een knutselproject wat aan te raden is voor de mama's met kids, want de meiden waren heel trots op hun resultaat, en ik ook: de mobiles hangen te pronken voor het raam in de huiskamer :-)

Gebruikt materiaal: satehprikkers, dubbelzijdig bedrukt papier van Berry Sweet (K&Company), mooie gekleurde kralen van de Xenos, Prima Flowers Sweet n Sassy All About Me, mooie gekleurd katoendraad, borduurnaald, prikpen en culltebug met vlinderstans

6 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie bloemen heb je in je tuin. En Sanne ziet er zo wel heeeeeel schattig uit in dat jurkje..

Romy zei

Wat een mooie bloemen! En een hele leuke foto van het bloemenmeisje:)
Je mobiel ziet er ook super uit. Berry Sweet blijft ook zo'n mooie papierlijn.

Miranda zei

Hihih die foto!!!! Heerlijk, ik voel een lo aankomen..... En wat geweldig die mobiels, tuurlijk zijn ze trots op het resultaat, ik ga het zeker onthouden!!!

Fijne zondag!

Unknown zei

Leuk geworden de mobiels en ja het is heerlijk in de tuin.Alles groeit goed.Sanne ziet er geweldig uit is ook belangrijk voor je date.Kan je er niet vroeg genoeg mee beginnen.
gr,Lean

saffiertje zei

Heerlijk bezig geweest en wat een plaatje die dochter van je!
Alles goed bij jou?
Hier in ieder geval wel. Ff niet aan het scrappen, maar kleding voor de meiden aan het naaien!

groetjes Miranda

Knutselfreak zei

wat een leuk idee...die ga ik zeker onthouden.
Groetjes,
selma