Volgers

22 mei 2009

Het nut van nieuwe revolutionaire uitvindingen ?!

Wat een uitvinding, wassen op 15 graden, dus met koud water: dat kan dus met dat nieuwe wasmiddel van ariel, zeggen ze...
Het idee is goed: beter voor milieu en energierekeing, en als het goed schoon wast waarom dan niet doen toch?: proberen dus!
Ik heb het wasmiddel gekocht om uit te testen en eenmaal thuis......
Blijkt dat mijn wasmachine helemaal niet kouder gaat dat 30 graden, en die op het werk trouwens ook niet! Mijn vraag aan jullie : kan jouw wasmachine kouder dan 30 graden wassen???


En nee.... ik ga NIET op de hand wassen :-D

3 opmerkingen:

Debbie zei

Ha meis

heb gelijk gegekeken en mijn machine gaat ook niet lager dan 30 graden hahahahahaha

Annelies zei

Nee, die van mij gaat ook niet kouder dan 30 graden. Volgens mij zelfs ook het handwasprogramma niet.. Maar dat gebruik ik bijna nooit... Alleen voor de delicatere kleding..

Intruderlady zei

ik heb een stand waarop KOUD staat.